הוועדה לבדיקת מינויים בכירים אישרה את מינויו של ר' לראש השב"כ

קובי פינקלר No Comments on הוועדה לבדיקת מינויים בכירים אישרה את מינויו של ר' לראש השב"כ

הוועדה מסרה כי "לאחר בדיקת המידע שהובא בפניה, לא מצאה הוועדה פגם בטוהר מידותיו של המועמד ר', ולא מצאה פגם מבחינת טוהר המידות בשיקולים שעמדו בבסיס ההחלטה למנותו"

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הוועדה המייעצת לבדיקת מינויים לתפקידים בכירים, בראשות השופט (בדימוס) אליעזר גולדברג, דנה היום (שישי), בהחלטת ראש הממשלה, נפתלי בנט, למנות את ר', סגן ראש השב"כ, לתפקיד ראש שירות הביטחון הכללי.

הוועדה מסרה כי "לאחר בדיקת המידע שהובא בפניה, לא מצאה הוועדה פגם בטוהר מידותיו של המועמד ר', ולא מצאה פגם מבחינת טוהר המידות בשיקולים שעמדו בבסיס ההחלטה למנותו". הוועדה הודיעה על החלטתה לראש הממשלה.

זאת, על אף הפרסום מהימים האחרונים לפיו לידי הוועדה הגיע מכתב אנונימי המתריע מפני מינויו של ר'. במכתב תוארו 2 תקריות שהעלו לכאורה חשש לפגם מוסרי ערכי בהתנהלותו של ר'. כאמור, הוועדה בחנה את הדברים והודיעה כי לא נמצא פגם בטוהר מידותיו.

יוזכר, כי בשבועות האחרונים החל הליך להדחתה של פרופ' טליה אינהורן מחברותה בוועדה, בעקבות הביקורת החריפה אותה היא מרבה למתוח על הממשלה החדשה. על פי פרסומים שונים, ראש הממשלה בנט חשש מהמשך חברותה של אינהורן בוועדה ומכך שתפסול את מינויו של ר'.



0 תגובות